Onze Werkwijze

Voor Salesforce ontwikkeling en implementaties hanteert CloudtoShare het 4D model bestaande uit 4 fasen Discovery, Design, Develop en Deploy. Wij werken Agile waarbij inzichten in de praktijk aangescherpt worden en ook anticiperen op nieuwe inzichten die ontstaan. Wij kunnen projecten snel aanpassen aan veranderde situaties of wensen. Je kunt niet alles van tevoren voorspellen. Het is de filosofie van 'zien-voelen-veranderen'. Het project wordt opgedeeld in kleinere succesvolle projecten waardoor er slagvaardig een beter resultaat bereikt wordt. Het is beter om dit te doen, met kleinere stappen, om te slagen dan om het systeem te implementeren en te falen na veel werk.

Discovery

Laten we een diepe duik nemen in uw organisatie, strategie, team, KPI's en uw gebruikers. In de ontdekkingsfase zullen we veel gebruikersinzichten genereren en ervoor zorgen dat we echt aansluiten bij uw bedrijf.

Design

Met user stories ontwerpen wij oplossingen rond uw gebruikers en lossen gebruikersproblemen op een creatieve manier op. Dit is meer dan alleen reageren op uw business requirements. 

Develop

Wij ontwikkelen met een methode die past bij uw team. Er zijn geweldige Agile-methoden zoals Scrum en Kanban. Maar het begint allemaal met de mensen en hoe we onze visie samenbrengen en uitvoeren.

Deploy

Wij zorgen voor alle details. Het gaat er niet alleen om uit te leggen hoe het werkt en om op het juiste moment te leveren. Het gaat ook over checklists en ervoor zorgen dat alles gerealiseerd is.


Wij monitoren uw project met de belangrijkste stakeholders zoals overeengekomen. Wij werken met multidisciplinaire teams met de medewerking van klant en gebruiker. We blijven kort op de bal met regelmatige reviews. Elke keer kijken wij samen of we nog steeds op de goede weg zijn. Wij verbeteren en gebruiken inzichten uit de dagelijkse praktijk. De feedback van de gebruiker en de klant is essentieel om aanpassingen te kunnen doen. We ondersteunen u in elke fase van uw proces, van ontdekking tot implementatie. Wij streven naar een continu verbeterproces om te komen tot hoog kwalitatief service niveau.